torsdag 15 januari 2009

jag har tråkigt

Är du..
Arrogant: Kan hända
Osäker: I vissa situationer
Trött: Typ jämt
Intressant: Snarare mystisk
Smart: Tillräckligt
Barnslig: Mycket..
Liten: 173 cm! typ 60+kg
Skoltrött: Nej, går ju icke i skolan nu
Rolig: JAA..hahaha
Pratglad: Kanske lite ibland
Frågvis: Nje
Organiserad: Har aldrig hänt
Hälsosam: Hyffsat..
Blyg: I vissa situationer
Attraktiv: Fråga ngn annan
Lätt uttråkad: Det blir vad man gör det till..men ja haha
Vegetarian: Nej
Besatt: Av Coca Cola
Pålitlig: Ja
Filosofisk: Jag heter Sartre i efternamn

Vem..
Saknar du: Jag har saknat mitt hem, men nu är jag hemma en sväng!
Vill du döda: En med skägg
Rörde dig sist: Katten
Slog du sist: Thomas skulle jag tro haaha
Kramade du senast: Mamma
Kysste du senast: C
Skrev du till sist: Mattee
Vill du vara som: Isabella Öberg
Sårade dig sist: T
Vill du bli galet full med: Danne!
Gjorde dig riktigt glad senast: Tjejerna i laget
Fick du sms från senast: Bäckström
Ringde dig senast: Frida
Ska du gifta dig med: Josh
Får dig att skratta: Dom flesta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar