torsdag 12 februari 2009

about me

Födelsedag - 21 Mars
Hem by - Lighttorp!
Ögonfärg - Grön/blå
Hårfärg - Blond
Längd - 1,73
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Civilstatus - Singel
Stjärntecken - Vädur
Skostorlek - 37-38
Är dina föräldrar skilda - Sambos
Skor idag - Korta uggs
Rädslor - Att någon nära blir sjuk
Mål för året - Det är mitt ego år! Jag ska göra precis som jag vill!
Det första du tänker på när du vaknar - Vafaan är klockan

ANTAL
Antal personer du kysst - Inte en susning
Antal syskon - Världens bästa storasyster
Antal piercings - Öronen
Antal tatueringar - None

FRAMTIDEN
Namn på barn - Kalle von anka
Vad vill du bli när du blir gammal - Klokare
Dröm jobbet - Äga en massa hotell runt om i världen, så jag kan åka vart jag vill när jag vill

FAVORIT
Mat - Kött och stektpotatopp
Sport - Innebandy, fotboll, hockey, bandy .. gym
Glass - Melon, banan & choklad?
Djur - Hund/Katt
Låt - För många..
Nummer - 13 och 2
Tuggummi - Hubbabuuuauabbba
Helgdag - Lördag
Årstid - Vinter/sommar
Tandkrämssmak - ööh.. inte minttu ;)
Radiostation - Guld 106,6

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär - Mjao
Blivit dissad - Mjao
Rymt hemifrån - Nje
Föreställt dej ditt ragg naken - JA
Skolkat - njeaae
Sovit utomhus - Japp
Gråtit i skolan - Ja
Spytt i skolan - Nej
Velat bli modell - Lite kanske
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - Oh god yes
Sett en död människa - Mja
Använt droger - Nej
Ätit sushi - Nej
Retats - Ja

THIS OR THAT
Cider/Öl - ÖL
Pepsi/cola - Jag är cola beroende..
Mc Donalds/Burger king - Donken
Kärlek/sex - Kärlek
Choklad/vanilj - Vaniljmedchoklad
Jordgubbar/blåbär - Jordgubbar
Kött/veg - Kött
Tv/film - Whatevaa
Gitarr/trummor - Gitarr
Adidas/nike - Adidas ists!
Kinesiskt/mexikanskt - Kina
Mtv/vh1 - Mtv
Blind/döv - Döv

KAN DU
Gå ner i splitt - Nej
Skriva med båda händerna - Jadå, vänster kanske blir lite sämre ba
Vissla - Javisst kan jag dé!
Blåsa en bubbla - Jaa
Ha dina ögon i kors - Ofc
Nudda näsan med tungan - Japp!

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade - Gnidde haha
Du pratade med - Papa
Du msn:ade med - Sebbe
Du kramade - Mama
Du skällde på - Typ..jens?

SENAST DU
Skrattade - Idag
Grät - hmm..ngn månad sen?
Filmen du såg - The break up..såg dock inte slutet (somnade)
Tuggade tuggummi - Ingen aning:p
Drog ett skämt - 2 min sen
Sjöng en sång - I bilen hem

VAR ÄR DU
Vad ser man utanför ditt fönster - Altan, snö
Lyssnar du på musik just nu - Nej
Vad har du på dej - H&m herr tröja o chinos
Vad är det på din musmatta - AST Computer "The power of choice"

HAR DU NÅGONSIN
Blivit kallad hora - Ja
Ljugit om din ålder - Ja
Bråkat utan anledning - Ja

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol - Hallå, jag är säsongare..
Rökt - Neeej
Shoppat - Ja
Skejtat - Nej
Bakat - Nej
Solat - Nej
Haft sex - Nja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar