onsdag 4 februari 2009

Jag har tråkigt

1. Hur gammal är du om fem år? 23
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Filip, Bea, Thomas
3. Hur lång är du? 173
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Twilight
5. Vem ringde du senast? Thomas
6. Vem ringde dig senast? Malin
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? I´ve got your ticket ;)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Sambos
10. När såg du senast din mamma? Igår kväll!
11. Vilken ögonfärg har du? Diamantgrön var det ngn som sa..men typ grön/blå
12. När vaknade du i dag? Klockan ringde 07:30..tog sovmorgon :)
13. Vilken är din favoritjulsång? And so this is Christmas, and what have you done?
14. Vilken är din favoritplats? Åsäng. Sen så har jag det jävligt bra just nu, Klövsjö
15. Vilken plats föredrar du minst? Sopstation, haha
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag har ingeeen aning
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Inget!
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? På jobbet, filip o thomas drygade sönder
19. Hur stor är din säng? Tillräckligt
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, stationär hemma
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Jag är frusen, så med
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3-4
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Vilka städer har du bott i? "Staden" Timrå och "staden" Klövsjö!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Alla?!
26. Är du social? Jopp
27. Vilken är din favoritglass? Vaniljglass med oboy!
28. Vilken är din favoritefterrätt? Kladdkaka
29. Tycker du om kinamat? Ja!
30. Tycker du om kaffe? Nejtaack
31. Vad dricker du till frukost? Cola? haha
32. Sover du på någon särskild sida? Höger!
33. Kan du spela poker? Texaaas Hold'em!
34. Tycker du om att mysa/kela? Mysa är mysigt
35. Är du en beroendemänniska? Mycket
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja
37. Vill du ha barn? Mjoa
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. Och ytterstlite franska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat. haha..
42. Äger du dyrbara smycken? Ja
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? OTH, GG,2 1/2 man, osv
44. Kan du rulla med tungan? Ja
45. Vem är den roligaste människan du känner? Anna
46. Sover du med gosedjur? Min bästa kudde är en Pokemon i ett örngott..
47. Vad har du för ringsignal? Kings of Leon - Sex on Fire
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ngnstans säkert
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Soffan jag ligger i
50. Flirtar du mycket? Jag är en jävligt flirtig person tydligen :p
51. Kan du byta olja på bilen? hheeehe...jag har köörkort så jag borde kunna det iaf..
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, men parkeringsböter (A)
53. Vilken var den senaste boken du läste? Barack Obamas, Min far hade en dröm
54. Läser du någon dagstidning? Dagbladet, aftonbladet, st
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nep
56. Dansar du i bilen? Haha, ja det gör väl alla!!?
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Guld..eller om det var p4
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ngt på jobbet
59. När var du i kyrkan senast? Ööh...bra fråga
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Marie
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Typ 3 nätter tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar