måndag 15 juni 2009

B B B BONKERS

Magaluf - Bartenderutbildning 2-23 Maj 09..


Bland det sjukaste,roligaste,konstigaste,bästa,värsta,underbaraste,ångestfyllda,otroliga jag varit med om..


Jag ville inte åka hem lördagen den 23 maj, jag ville åka tillbaka direkt då jag kom hem på söndagen.. En vecka då jag kunde gjort allt för att åka tillbaka. Men nej, jag inser att det finns så mycket mer. Magaluf är magaluf, det kan ingen ta ifrån. Men livet är livet också. Jag vill tillbaka fortfarande, men med större insikt. Jag vill tillbaka också för att jag saknar underbara människor som man lärt känna under resans gång. Speciellt en saknar jag otroligt mycket..


Jaja, det som hänt har hänt och nu är det bara o se framåt, har hänt en del här hemma på 3 veckor också.. Men som sagt. Allt ordnar sig ändå, så varför älta så? Varför orkar man bry sig så mycket? Att vara självisk är nog det bästa man kan göra för sig själv, prova!

I onsdags blev jag föreningslös, igår officiellt och idag spelade jag min första match för mitt nya lag. SVANMÄRKT! hahahaha.. Jag som föreningslös lirade min första KORPENmatch i mitt liv. Och kul var det! Mål gjorde jag med vänster dojja, ribba in var det nog också. haha, jag kan inte sluta garva...

Frida fyller 23 år idag, eftersom klockan är efter 00:00 (16 juni) Grattis baby

Nu ska jag slänga igen ögonen, väckarklockan ringer 07:00 (!!sovmorgon!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar