onsdag 18 november 2009

Jag borde sova.

Imorgon ska jag kliva upp typ innan 08:00, så det var lite dålig tajming att välja denna natt att vara uppe nu. vad gör jag uppe nu? det ska jag berätta. magkänslan är så bra att jag inte kan somna. jag ligger i sängen med laptopen i knäet. pratar med viktoria. lyssnar på creed. prilla. glor runt på facebook. det vanliga alltså....nu ska jag kika in på ams om det kommit in något superjobb som duger åt mig. Frisör, maskinreparatör eller familjeläkare? hmm.. nä, det låter inte tillräckligt roligt. meeeen..Takskottare kanske? det låter som en riktig utmaning. flyga runt på sundsvalls tak? jag har alltid velat lärt mig att flyga såatt. annars så söker de sjuksköterskor för vaccinationer..men de borde ju hellre ligga ute och leta efter vaccination först o främst..där kan jag ställa upp. jag är en liten svinflunsa hela jag. ta mig! imorgon ska jag förövrigt vaccinera mig, mot hepatit a. ska ju nämligen till Indien 10 dec och du får inte följa med. faktum är att jag hittade ett intressant jobb: Företagscoach och personligtränare..dock så måste man ju inte bara ha en utbildning(som jag försöker plugga till mig just nu)...man måste ju ha lite erfarenhet med. men förlåt mig för att jag inte är 40. förlåt, verkligen. ser det ut som jag kanske bryr mig det minsta? NEJ. för imorgon ska jag göra bort mig i innebandy....höglunda 20:30. var inte där. snälla. nu ska jag tömmas sen sova. ska drömma om björnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar