söndag 15 november 2009

att försöka sätta fingret på det.

Som du kanske har förstått jag är här hos dig igen jag försvann ett tag på vägen men jag saknade dina sinnen det har varit tungt och grått jag är frusen än när livet sköljde bort oss och vi glömde våra minnen och som du kanske redan vet jag är oslagbar jag far hellre framåt mot min vilja än jag vänder du är sval sen blir du het du har känslorna kvar dom här väggarna rasar och jag undrar vad som händer du har dina moln och jag kan inte skingra dom kan inte låta dom va´ jag har mina ord som du sa som du kanske redan hört jag blir aldrig klar du sluter dina ådror om du sätter dig och väntar som du redan har berört här är glimmande dar välsignade december står för dörr´n och livet längtar som du kanske redan sett första snö´n kom inatt nu flyttar vi med fåglarna som trotsar atlanten har du hittat rätt? kan du höra ditt skratt? kan du leva vid en brant med ena foten över kanten? vi vinner ingen tid och vi får inte vänja oss för då är allting förstört Jag är här hos dig igen som du kanske redan hört

-----------------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar