måndag 19 april 2010

ångestmåndag

jag vill ju göra så mycket, men jag vet inte hur eller vart jag ska börja.
kan man inte bara bli miljonär så har man iallafall en punkt struken, det finns inga ekonomiska hinder för vad man vill göra.

*starta eget företag
*plugga marknadsföring, reklam & pr
*plugga idrottsvetenskap/ ledarskap & coaching
*fly sverige
*collage i usa - o lira fotboll

sen är det väl typ tusen saker till..

mitt största problem är väl att jag kan aldrig bestämma mig för en grej - just detta vill jag pyssla med, just det här känns bra, detta är vad jag vill. aldrig. sen är väl det en del att jag är lat, jag ser mig själv som att jag redan kan allt. eller inte allt, men jag ser mig redan som så pass att jag kan göra allt, utan att sitta i skolbänken 3 år till. vad gör man.. men ändå vill jag plugga, för annars känner jag att jag inte gör något, inte ger något, jag kan inte sitta still. jag läser nu en bok som heter: kvinnor som tänker för mycket. passar mig väldigt bra, tänker alldeles för mycket. måste sluta med det! nu nu nu!
leva i nuet är ju vad jag är bäst på.

vi är aldrig starkare än vår svagaste punkt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar