fredag 23 april 2010

man slutar aldrig förvånas

ja, dagen vart ju inte alls som planerat.. så blir det när jag väl planerar, allt blir kaos, en jävla cirkus.

på jobbet satt jag med teknikstrul i 2 h, annars var det ba fint där. men efter jobbet vart allt åt helvete. blev ingen träning för min del (blev ju så att jag inte kunde....), sen hade jag bara turen att komma med tåget till gävle.. o där satt jag med min packning som blev: en påse från pressbyrån med en burkcola, plopp & tuggummi. vart min riktiga packning är? bra fråga. åh jag har varit så förbannad att jag grinat, helt sinnes jävla arg är jag.
alltså.. vad som hänt. är en annan historia. polisanmält iaf.

nu ska jag sova o hoppas på en bättre dag imorgon! uppstigning kl 9, plåtning vid 11-12? vi får väl se.

alltså, jag förstår mig inte alls på människor ibland. hur kan man göra sådana saker med ett gott samvete? det är helt otroligt... vad säger man, det sista som försvinner från en är hoppet.. man kan alltid hoppas att världen går mot en vändning, en förändring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar