fredag 21 maj 2010

Helg

Sitter på jobbet o peppar musik... är här helt själv fram till 16:30 då Ääänk kommer o vi ska hoppa in i telefon till kl 18. resten av gruppen är på teambuilding. ganska soft o sitta här själv ändå, lugnt o skönt! efter jobbet är det träning som jag ska försöka överleva, är ganska mör sen matchen igår, svullet knä, svullna fötter, skrubbsår, blåmärken. men det är iofs ganska självförvållat, jag undrar hur selångerspelarna ser ut idag.. förmodligen värre än mig ;)
mot kvällningen är det årets match ljustorp - söråker som liras på min forna hemmaplan, IP i skogen. dit ska vi o försöka hinna se andra halvan av matchen iaf. lär bli ett bra ös, söråker kmr med sina monkeys o ljustorp med alla älgar & kor.
imorn blir det sol och gött har jag bestämt..så då blir det grillat o gott!

nu ska jag jobba vidareeeeeeeeeee


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar