onsdag 24 december 2008

Julafton!

24 December, jag klev upp kl 7 och gjorde mig i ordning för jobbet.. Första gången på julafton jag jobbat! Men som tur är jobbar jag med underbara människor! Jag kom hem vid 12 tiden, hade gjort klart allt som skulle göras på jobbet så det var skönt med en kortdag. Öppnade första julklappen då jag kom hem, som jag fick av chefen! En fin huvtröja med trycket "Klövsjö" såklart..haha. Imorgon kan jag lova bilder.. för jag har fått en kamera! Och en ny snowboard!!!! hihi.. fan vad jag ska åka..tur jag jobbar te fjälls o har ett säsongskort!!



Imorgon ska vi rocka.. jag ska bara öppna repan o jobba 8-15!


Här kör vi inga jullåtar.. jag bjuder på Mando diaos senaste istället! Längtar till feb med, då albumet kommer!
http://www.youtube.com/watch?v=A9rLqHBaxBg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar