måndag 22 december 2008

måndag

2 dagar kvar till Julafton och jag har inte ens hunnit lagt en tanke på det. Det enda jag gjort är o jobba o njuuuuuuuuutit. Jag trivs sjukt bra här :) eller ja, jag trivs mer o mer!!

Jobbat hela helgen typ, ledig fredag dock. Körde lite barhäng i lördags med lite jobbfolk, alltid lika roligt. Imorgon börjar jag sent, kl 14..så ikväll kanske det blir Måndaxklubben! Skulle ju inte sitta fel. Love it. Men sen så jobbar jag nu 14 dagar i rad, och ledig 2 sen. Så nu är det full fart, vilket gills! Imorgon kmr familjen upp med, ska bli myysigt! Så idag har jag spenderat min tid med att ligga framför tv/datorn samt stääädat!

Nu ska jag fortsätta dega :)

Hoppas ni njuter av erat jullov för här är det bara jobb som gäller!! (igår jobbade jag 8-20)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar