onsdag 10 december 2008

Onsdag

Ledig.
Vaknade för en timma sen..ligger i soffan och ser Mtv. Igår kväll var det sjukt kallt: -21.. nu -11!
Mycket med snö är det också.. måste skaffa fram en kamera! Min ligger hemma och är döende.

I måndags hängde vi i Vemdalen, jag, Thomas, Johan x2 och Kjell. Kockar från jobbet! Sjukt roligt var det och senare vid så däckade vi allihopa hemma hos mig. Vi hann med att bowla och dricka x antal öl. En måndag i vemdalen så får personalen passa på, eftersom vi jobbar jämt annars. Typ iaf.. efter helgen börjar det hela, säsongen drar igång på riktigt. Vi har iofs några grupper som är hos oss i helgen, men jag är ledig fred-lörd! Skönt! Så nu hoppas jag Hannah kmr upp tills fredag så vi kan åka lite brääääda!


Ääääh nu måste jag duscha och dra till hotellet för o hälsa på lite + hämta mitt kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar