lördag 8 augusti 2009

And I know that it started somewhere, and I really like it now, Yes I really like it now

Jahapp. Förlorade med 2-5 mot serieledarna Östersund idag....


Mitt humör efter matchen var:

"ööhfyajsjkgngnnsaa palla.. Sätt på låten Fuck you"

Sen satt jag och sjöng 3:43 min Fuck you fuck you veerryy verryy muuuuuccchhh!

Ont.i.tån.ryggen.foten.

Well.. det jag störde mig mest på var domarn som inte hade ENJÄVLA vattenpaus. Höll på o dog av värmen. Sick! He he, nä okej det kanske inte var det jag störde mig på mest. Var väl en rödtott också där. Fick gult kort också. HA. Kapade en tjej men fick inte för det utan för att jag puttade bakåt bollen efter det skett. HA.

Ikväll har det skett konstiga saker, jag har inte gjort de 2 saker jag älskar mest i världen: ÄTIT OCH SOVIT. Efter matchen då jag kom hem satt vi oss vid bords för o käka - jag tog en bit - vart spyfärdig. Vi kom fram till att jag stressat alldeles för mkt så jag borde koppla av o sova lite - kunde inte somna då jag la mig i sängen. = Helt sjukt. Nu däremot har jag fått i mig både taco/svamppaj och fruktsallad m. gräddeoglass.
Mamma har "tjejfest" här så jag har också agerat pro; bartender. Blandat Piggelin åt dem. Very nice! Midori, vodka, fruktsoda o tog lite lime också bara för att de gillart!

ÄH. Här kan jag inte sitta.






And I wanna build Build it high for you But the cost like other costs I can't afford you But I always take the wrong way This is why this love can't stay And I wanna change, change the way we always have And to make different plans and try not to make desire But I always choose another way

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar