torsdag 27 augusti 2009

Pop a gan da

Livet är lite orättvist just nu.
Jag stressar som en dåre, ska fixa allt möjligt, och mitt där så försvinner min plånka spårlöst. Jagharingenaningomvartdenär! Frustrerande är bara förnamnet. Imorgon drar jag till sthlm och pengar måste jag ju ha med mig..så banken var prio 1 idag. Så utan körkort så måste jag ha mitt kära pass istället. Tror ni jag hittade det? Letade ett antal timmar sen en timme innan banken stängde hittade jag det som tur var! Jag är bäst att ha koll på viktiga saker. not. Men jag har pengar och sen så var jag o hämtade ut mina nya skor också, så jag har fina nya röda converse nu!

Well.
time can chase you but you can't chase time






IMORN är det Popaganda som gäller! jeeeeeeey

nu äre deg sen träning. tjo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar