måndag 10 augusti 2009

I don't want to feel like it's an end of a summer.

Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag. Sen thank you byebye Telia. För ett tag.

..............





Igårkväll var kanske den roligaste kvällen på länge. Jag skrattade så att jag grinade. För många ggr! Ha ha. Imorse fick jag frukost av världens bästa LT. Hon klev upp innan mig (?!!!?!) och fixade frulle. Väckte mig t.o.m.. fast iofs, hon ligger o sover nu o jag sitter på jobbet! Men ändå, hur fint är inte det. Jag o amandyposspos var och kikade på LT's match Sdff-Lucksta, tjejerna vann med 3-1. Sen bar det av till Coffeehouse o sen till Granloholmsvägen. Därefter drog vi o kika på lite mer fotboll, sen blev det ICA MAXI, sen Hemmakväll (vi hyrde världens sämsta film som vi såg 5 min på, sen blev det SAW5) Somnade runt 2-3 kanske? Klev upp 07:15. Gött. Lär inte alls vara trött senare.


Idag ska jag luncha med BO! världens bästa Bosse. Blir något riktigt dyrt! Sen är det träning ikväll som vanligt!


Nu ska jag jobba lite.....................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar