torsdag 24 september 2009

allt jag sa som du inte fick veta blåste ut i ett andetag

Hockeyn förut: Timrå - Brynäs 1-1
Fick nyss ett sms av min syster. Hahahahaha älskar att hon har koll på gävle åt mig.












nyss upptäckt Pats. tkr ni ska lyssna lite på dem:
http://open.spotify.com/user/isob/playlist/1P9K0KPXSBnQpfI0kett7z


"Pats är en svensk musikgrupp från Göteborg som bildades i slutet av 2007 av sångaren och låtskrivaren Patrick Jensen, tidigare frontfigur i indiebandet Hospitalle.
Debutalbumet Nevadaflickan spelades in i Kungsten Studios under sommaren 2008 av André Vikingsson. Första singeln Kyss mig igen släpptes i april 2008 och andra, Allt som fanns i januari 2009. Nevadaflickan släpptes mars 2009."



hade aldrig ens hört talats om dem.. buttt buttt! lirat på debaser iaf, se bild.





Jag har fastnat för; Jag försvarar ingen och Allt som fanns.





jag lämnar allt som lämnar mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar