onsdag 16 september 2009

Vi tänker sällan på vad vi har, men alltid på vad vi saknar

tänk vilka underbara människor ni har omkring er. t.ex. de som ni inte träffar så ofta, men ni vet att de finns där. direkt när man träffas igen så känns det som man aldrig varit ifrån varandra. det bara klickar, man pratar om allt och skrattar åt allt som allt vore som det alltid varit. en sådan person träffade jag idag, vi har varit kompisar i en allt bra lång tid. han har alltid funnits där för mig och jag för honom, vi pratar om allt och ingenting mellan himmel och jord. det är en person som man alltid kan lita på till 100% för jag vet att han är ärligast i världen. trots att vi inte träffats på hur länge som helst sitter vi där och pratar saker som jag inte skulle berätta för vem som helst. pratar bara på om vad vi vill, för vi vet att vi kan lita på varandra. det är äkta vänskap. "som stjärnor -man ser dem inte alltid men man vet att de alltid finns där"


det är sådana människor alla borde ha runt omkring sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar